Tinted Lampu Belakang Kereta [5 gambar]

 

Ingin tinted lampu belakang kereta?

Kepada abang2 kaki kereta, harini kami akan tunjukkan cara paling cepat, efektif dan paling penting murah untuk tinted lampu belakang kereta anda.

Tak syok la kalau lampu standard keluar kilang kan. Kena la make up touch up sikit, baru umph!

Anda tak perlu lagi pergi ke kedai aksesori kereta, hanya perlu gunakan stokin isteri atau teman wanita anda.

Bagaimana nak buat tu? Jom kita layan gambar.

*Cara ini JPJ tak pernah jumpa lagi kot. Kalau kena tahan, senang2 je diorang koyak. Korang pun tak rugi haha

 

1. Nampak bezanya bukan?

 

2.

 

3. Beli sepasang stokin perempuan yg nipis tu, sarungkan kat lampu. Kemudian ikat.

 

4. Hasilnya sama macam tinted kat kedai.

 

5.

 

Positifnya ia seakan tinted guna plastik. Negatifnya ia akan basah bila kena hujan.

Bila hujan panas, reput la stokin ni. Keputusan di tangan anda, kami hanya menyampaikan idea haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.