Elak Radio Kereta Dicuri [7 gambar]

Mari kami sharekan tips untuk elakkan radio kereta anda dari dicuri. Seseorang lalu kat tepi kereta, tiba2 dia nampak radio kereta anda yang mahal. Lalu dipecahkan pula tingkap untuk dapatkannya. Hilang radio satu hal, tingkap pecah jadi satu hal lagi.

Baik jaga-jaga sebelum terlambat. Mungkin cara ni agak leceh, tapi berbaloi untuk dilakukan. Itu pun kalau rajin laa haha

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Korang ni tengok je, tapi faham tak? Orang yang buat cover ni guna cover dari radio lama, yang gunakan kaset. Tujuannya bila seseorang tengok, hilang selera nak curi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.