Kucing Biarkan Tikus Makan Makanannya

Kisah kucing dan tikus dalam kisah ni umpama cerita Tom and Jerry, tapi versi kucing yang baik. “Mango the cat” membiarkan seekor tikus makan makanannya. Ia bermula ketika Mango ingin makan tetapi ada tikus dalam bekas makanan. Jadi dia membiarkan je tikus tu makan.

1.

Dia kelihatan takut bila tikus tu makan, tak tau nak buat apa. Gaya nak terkam pun takde.

Mesti sekarang ni kucing dan tikus ni dah jadi kawan baik.
😀
2.

3.

4.

5.

6.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.