Apabila Kren Di McDonald’s Drive-Thru

Apa kes ni sampai kren pun nak guna drive-thru?! Kejadian berlaku di sebuah restoran McDonald’s di County Durham, England waktu makan tengah hari. Kren tersebut berada di bahagian pandu lalu kerana khidmatnya diperlukan untuk tukar “chiller unit” yang baru. Oh sebab tu la, bukannya dia nak pesan makanan.
🙂
Tapi ada yang tak kena ketika kerja penukaran, tanpa diduga ia telah menghempap bumbung restoran tersebut! Bila tengok gambar, teruk jugak kesannya.

1.

Nasib baik la yang kena hempap tu cuma bahagian dapur dan ketika kejadian, bahagian drive-thru ditutup. Kalau kena kat tempat orang makan memang naya. Akibat dari kerosakan ni, restoran akan ditutup sementara.

Macam tak stabil je kren tu, patut la terbalik. Dan benda memang nak jadi kan..

2.

3.

4.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.