Kepala Kucing Ditembusi Anak Panah Masih Hidup

Kepala seekor kucing bernama Moomoo telah ditembusi oleh anak panah dan masih hidup. Anak panah diperbuat dari besi telah melekat di kucing berusia 5 tahun ini. Nasibnya baik, ia tidak mengenai otak cuma menembusi tengkorak bahagian atas mata kiri. Pemilik Moomoo, Donna Ferrari geram dan tak tahu siapa punya angkara. Kesian kat meow ni kan. Panjang umur, padahal besi dah tembus kepala dia. Pakar bedah veterinar Universiti Massey di Palmerston North, New Zealand berjaya melakukan pembedahan untuk buang besi tersebut.

1.
moomoo-kepala-kucing-tembus-anak-panah

Selepas pembedahan, ia kelihatan aktif seperti biasa. Menurut pakar tu, Moomoo tidak akan mengalami sebarang kesan jangka panjang.

Unik je nama kucing ni, macam bunyi lembu aje haha. Nama tuan dia pun boleh tahan.

2.
moomoo-kepala-kucing-tembus-anak-panah

3.
moomoo-kepala-kucing-tembus-anak-panah

4.
moomoo-kepala-kucing-tembus-anak-panah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.