Gigi Tumbuh Dalam Hidung

Seorang lelaki berusia 22 tahun di arab saudi memiliki gigi dalam hidung! Gigi extra telah tumbuh dan membesar dalam hidungnya sejak 3 tahun lalu. Haa ini kisah betul yer, bukan tipu. Keadaan ini diketahui selepas dia kerap mengalami masalah hidung berdarah, sekurang2nya berlaku sekali sebulan. Punca berdarah boleh terjadi bila lelaki ini batuk, bersin dan garu hidung, kerana ruang tersebut mengalami “nasal trauma”.

1. tengok ikut lubang hidung pun boleh nampak!
gigi-dalam-hidung

Selain itu, gejala lain juga terpaksa ditanggung seperti Teruskan Membaca

Keburukan Internet

Dalam artikel ini, kami ingin kongsi 5 keburukan penggunaan internet. Maklumat yang ada ini boleh diguna untuk buat karangan dan perbahasan. Kepentingan internet terletak pada pengguna itu sendiri, samada ia lebih memberi kebaikan berbanding keburukan tak kira pelajar, pekerja atau sesiapa pun. Internet membuatkan hidup kita makin senang dan mudah, serta menjadi alat yang menghubungkan manusia dari serata dunia.
kebaikan-internet
Boleh Menyebabkan Ketagihan
Teruskan Membaca

Cara Menghilangkan Mengantuk

Dalam artikel ini, kami ingin kongsi beberapa tips dan cara untuk menghilangkan mengantuk ketika berada di kelas dan juga pejabat. Pada waktu pagi, sesetengah orang memang selalu menguap je sebab rasa mengantuk. Kalau malam tu, normal la jugak kan. Pelbagai sebab boleh jadi punca, antaranya tak cukup tidur dan juga tidur berlebihan. Macam2 petua dan ubat dikongsi untuk elak dari sering mengantuk. Kalau dah kat pejabat dan kelas asyik layu dan kuyu je, memang cari pasal. Silap2 kena marah dengan bos dan cikgu/pensyarah.

mengantuk

Jom baca 6 cara untuk hilangkan rasa mengantuk!

Sarapan dan Kerap Makan serta Minum
Teruskan Membaca

Bedah Kaki Demi Nak Pakai Kasut Tumit Tinggi

Sanggup jalani pembedahan semata-mata untuk kelihatan cantik ketika pakai kasut tumit tinggi atau heels! Inilah trend terkini di England. “Cinderella surgery” adalah pembedahan yang dilakukan oleh wanita yang kurang berkeyakinan ketika memakai heels.

Apa tujuan dan bagaimana proses pembedahan kosmetik ini?

1. Paulina Charlikowska
bedah-kaki-cinderella-surgery

Tujuan utama ialah untuk memudahkan wanita Teruskan Membaca